Особливості евакуації автомобілів з повним приводом

11-01-2022

Eвакуація повнопривідного авто

Більшість автовласників заздрить тим, у кого повнопривідне авто, адже їхній транспорт відрізняється всією керованістю, може спокійно «вписатися» в будь-який поворот на мокрому асфальті, легко подолати бездоріжжя, сльоту та сніг та будь-яку негоду. Зрозуміло, з такими перевагами недоліки даного транспорту здаються незначними і відходять на другий план. Але такі автомобілі також можуть ламатися, як і будь-які інші. Адже від будь-яких поломок чи дорожніх випадків ніхто не застрахований. І тут важливо знати, якими є особливості евакуації таких автомобілів, оскільки цей процес має свою специфіку.

Якщо через необережність або недосвідченість працівників служби евакуації або скупості власника повнопривідного автотранспорту не буде дотримано головних правил, то надана послуга може спричинити низку проблем, аж до поломки авто, а це спричинить дорогий ремонт.

Тож у чому полягають особливості евакуації даного типу автотранспорту?

Важливо знати, що повнопривідний автомобіль у жодному разі не можна буксирувати тросом. Плюс до всього, майже всі автовиробники або категорично забороняють або не радять використовувати до 4WD моделей спосіб часткового навантаження. Для таких авто має здійснюватися виключно повне навантаження на платформу евакуатора. І ця вимога має низку причин. Адже якщо при частковому навантаженні задні або передні колеса повнопривідного транспорту будуть котитися асфальтом, то через обертання міжосьового диференціала кузов авто мимоволі буде повертатися. А що стосується диференціала, то на нього лягає високе навантаження, яке може призвести до поломки деяких деталей.

І все ж дорога – місце, де може статися все, що завгодно, і часто буває так, що єдиним варіантом порятунку транспорту є буксирування. Але тоді краще відключити міжосьовий диференціал, якщо він не самоблокується. Далі, якщо ми говоримо про евакуацію, при якій передні колеса транспорту залишаються на землі, їх потрібно заблокувати за допомогою спеціальних пристроїв і вимкнути запалення, щоб в результаті евакуації не вийшов з ладу замок блокування керма.

Ну, а якщо Вам на допомогу, все ж таки, прибула техніка, яка призначена для перевезення повнопривідних машин, і зламаний транспорт поміщають повністю на платформу, то потрібно лише простежити, щоб авто знаходилося на першій передачі (для «автомата» положення «Р» ) та стоянковому гальмі. Також потрібно перевірити рівень натягнутості ланцюгів, що кріплять – головне, щоб не сильно туго. Чому? Все тому, що через велику тугість можуть сильно стиснутися елементи підвіски, і неминуча при перевезенні тряска позначиться на них негативно.

Причини замовити евакуатор від Дельфін-авто

Компанія «Дельфін-авто» на ринку даного сегменту послуг знаходиться понад 5 років, а значить, ми маємо необхідний досвід та знання для того, щоб транспортування Вашого авто проводилося якісно та без будь-яких негативних наслідків. Крім цього, при викликі на допомогу нашої служби, незалежно від того, потрапили Ви в ДТП або у вас заблоковані колеса, подача евакуатора здійснюється протягом 30 хвилин після передачі замовлення співробітникам. Компанія «Дельфін-авто» готова надавати допомогу наступним видам транспорту:

  • Легкові автомобілі
  • Джипам або позашляховикам вагою до 3т
  • Мотоцикли та квадроцикли
  • Спеціальній техніці, вага якої, не вище 3т

Також, у нас є можливість оплати послуг готівковим та безготівковим способом, що є дуже зручним.

Дельфін-авто – швидка допомога для транспорту на дорозі!

?>